برنامه ی تولد
دیشب علی میپرسید عاطی به چیزی نیاز نداره بخرم براش؟
این درحالیه که عاطی چند وقت پیش گفته بود که اگر علی ازت پرسید واسه تولدم بهش بگو ساعت بخر!عاطی خیلی ساعت دوست داره!
در این حد دوستمون نمیدونه که قراره سوپرایز بشه!
دیشبم که داستان داشتیم سر پیچوندن عاطی...با مسخره بازیای منو علی و خنده های من و یهو غیب شدن علی موقع چت با عاطی! مشخصه قشنگ یه بوهایی برده...
بعد جالبه عاطی به صورت هیجان زده ای میگفت:خب به منم بگین چه خبره دیگه!
یا مثلا میگفت:واس تولدم علی احتمالا با تو هماهنگ میکنه !
یا یه بار که داشتم با معصوم(دوست عاطی) چت میکردم که دعوتش کنم،یهو عاطی از پشت ، گوشیم رو دید زد...بعد رفته به علی گفته وارش مشکوکه!داره با معصوم چت میکنه!(من و معصوم هیچ نقطه اشتراکی با هم نداریم)علی هم میومد به من میگفت که عاطی اینجوری گفته بهم ،چی بگم بهش؟!
از اون طرف به علی گیر میداد که تو واتساپ چرا آنلاینی؟(آخه علی تو واتس اپ فقط با عاطی چت میکنه!)و به منم میگفت تو تلگرام داری چت مکینی تو؟
بعد علی تند تند میگفت از واتس اپ برو بیرون..داریم لو میریم...!
خب دوست عزیز عاطی جان!یه کم خودتو بزن به اون راه!!!
یه بارم گفتیم اصلا حالا که خودش میدونه میخوایم چیکار کنیم،بیا براش تولد نگیریم ضایع بشه...دیگه شورشو درآوردی خب...
پ ن:پیشنهاد هم بدین من چی بخرم واسه عاطی